Пинокио и отворения софтуер

Няма как да не подмина скандалчето около пинокио (Никито Василев) и презрението му към отворения софтуер. Думата „отворен“ явно е мръсна дума за него и много си обича M$ продуктите. Въпреки това като нормален данъкоплатец ще си позволя да попитам следното.

От къде на къде с МОИТЕ пари ще се купуват лицензи, които после ще бъдат раздавани на държавните служители като бонус.
От къде на къде аз трябва да плащам за кефа на лелката-чиновничка която мен за човешко същество ме няма, като и купувам лицензи за Офис продукти.

Няма работа която се върши с М$ офис да не може да се свърши с опън офис (тия тунеядци нещо вършат ли въобще). МДААР не е фирма която сама си изкарва парите за да си ги харчи както й кефне. ПИСНА ми да плащам за кефа и лукса на търтеи, чиновници, министри и друга подобна сган.

На фона на това безхаберие новини като тази за холандското правителство и икономиите, които очакват да реализират в следствие на въвеждането на продукти с отворен код, ме кара да се срамувам, че съм българин.

П.П.
Друг източник

Публикувано на Политическо мрънкане. Запазване в отметки на връзката.

1 Responses to Пинокио и отворения софтуер

  1. antivirus каза:

    отворен софтуер не е мръсна дума, а просто синоним (поне от частти) на лесно пробиваем и широко употребяван.

    Както всичко – има си – и +. Но и в двата случая съществуването на такива софтове има значение не само за потребителите, но за и за разработчиците на друг типове. 😉

    Успехи в бъдеще.

    Харесвам

Вашият коментар